22-03-2014

Ferme kinderkamers (Creatievelingen op bezoek)

Hallo, mijn naam is Sofie en ik ben verwoed Pinner, beginnende blogger en mama van Pippa, een kleine terrorista van bijna twee. Toen KoperRoze me vroeg een gastblogje te schrijven over Pippa's kamer, viel ik bijna van mijn stoel. Ik... gastblogger? Echt? Bij deze, welkom in de wereld van Pippa.
Nog voor ik zwanger was, was ik de kinderkamer al aan het inrichten. Niet dat mijn biologische klok zo hard tikte, ik hou er gewoon van iets in te richten. Toen we ons huis kochten was Pippa 2.5 maand en had ik een heel goed idee van hoe haar kamer eruit moest zien, wat erop neerkomt dat haar kamer klaar was nog voor de rest van het huis (alhoewel ze toen nog bij ons in de kamer sliep... het zullen de hormonen wel geweest zijn).
Een leuk, gezellig, knus kamertje met een mix van oud en nieuw. Een beetje vintage meest Scandinavische stijl. Haar kleerkast stond vroeger in de tienerkamer van opa Jos en het bureautje hebben we van de school van de Wederhelft. Ze gingen het weggooien begot, zo'n pronkstuk! Strakke witte meubels en kleurrijke, speelse accessoires maken het voor Pippa een plek waar ze graag vertoefd. Mijn favorieten zijn het  Dotty behang van Ferm Living, het oude bureautje en de poster van Zilverblauw. Pippa vindt niks leuker dan zelf (ik ben bijna twee en wil alles zelf doen) haar lampje aan te doen als ze wakker wordt en ze is gek van haar rode paddenstoel. Je  kan misschien al raden welk liedje ik dan moet zingen...


Meer lezen  over Pippa? http://dekleinegrommen.tumblr.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ensorhuis Oostende