01-05-2015

Hallerbos

Natuurliefhebbers hebben hier in Vlaams Brabant ontelbaar veel prachtige wandelroutes en bossen om te ontdekken.

Ik schreef hier al over " Het bos van Gaasbeek" met zijn betoverend kasteel.

Vandaag bezochten we het " Hallerbos " Waar we deze tijd van het jaar niet de enige waren. Het Hallerbos is namelijk zeer bekend om de talrijke Hyacinten die er nu in bloei staan.


De troetelbeertjes die overal mee mogen.
Jill die tegen de bomen duwt en dan heel hard roept " Opzij ik heb de boom doen omvallen".
En het toppunt van ruziemaken om ruzie te maken:

"In een bos, vechten voor een tak".


Om af te sluiten nog een foto van echte ZUSTERLIEFDE. En het pakje van Jill waar ik zo gek op ben. Is van mijn favoriete merkje " Bang Bang Copenhangen". Ik schreef er hier een postje over.

1 opmerking:

Ensorhuis Oostende