29-09-2015

Dat winkeltje

Soms dan koop ik in de kringloop, van die spullen waarvan ik denk: " Had ik beter niet gedaan." Omdat  je er nog genoeg voor betaalde en het toch maar in een staat is dat je er echt wel nog een pak werk in hebt. Zo vond ik dit winkeltje.

Maar eind goed al goed. Het winkeltje voor en na. Uit elkaar schroeven viel mee, het schilderen en behangen ook. Maar het in elkaar knutselen zonder instructie en foto's was een serieuze test voor mijn geduld en doorzettingsvermogen.

Ik denk dat zowat elk plankje minstens 1keer fout vast geschroefd is geweest.



Gelukkig maakte de reactie van de meisjes het lastige schroeven en puzzelen meteen goed.
Voor de verf gebruikte ik een restje van een kast. Het behang is van ferm living.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ensorhuis Oostende