09-03-2016

Wonen op woensdag

De slaapkamer van Jill en Sam.
Deze kamer werd al een paar keer herbestemd. Eerst deed ze dienst als slaapkamer voor  Jill. Waar ze gele en bruine meubeltjes kreeg. Toen Sam er kwam, kreeg Jill een Kura bed. En sliepen de meisjes samen in een kleiner kamertje. De boompjeskamer,werd de speelkamer. We kregen van een collega een 2 de Kura bed. Waardoor ik gemotiveerd was om dit te schilderen ( voor het uren in elkaar steken).Het eerste bed, gaat even op zolder. En wordt later geschilderd en dan dienen als bed voor Sam.
Op het bed ligt een overtrek van Jip en Janneke, die ik kreeg toen ik net op internaat ging. Sommige dingen ben je soms toch zo blij dat je ze bewaarde.
Maar voor nu, ben ik  even blij, hoe het is. De meisjes slapen er prima.En  het is en blijft mijn lievelingskamer in ons huisje.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ensorhuis Oostende