21-06-2017

Wonen op woensdag #onze keuken

Sinds kort investeerden we in een echte tafel ( geen krinloopje van 10 euro deze keer)met stoelen. De tafel van Kartell had ik al lang op het oog. Ze past echt bij ons gezin. Ze is ruim, stevig en mooi ontworpen. Jammergenoeg moeten we ze nog beschermen met plastiek voor onze dochters die heel graag in de keuken knutselen.
Het kastje dat ooit dienst deed als speelgoedkast voor het keukentje is nu een sapjeskast. We proberen de kindjes zo veel mogelijk te stimuleren om echt voldoende te drinken. Som een sapje maar vooral een grote bidon water waar ze zelf bekertjes kunnen vullen.
De stoelen zijn van HAY , ze komen aan onze nieuwe bureau’s als ze klaar zijn. Maar tot dan passen ze mooi bij de tafel. In afwachting van nog  stoelen en een bijpassend bankje is dit de keuken waar wij wel redelijk wat tijd doorbrengen en dat is echt niet om te koken.



 En mijn cactusvaas die kreeg ik van mijn zus voor mijn verjaardag vorig jaar. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ensorhuis Oostende