01-01-2019

52 weken Brain gym

Brain gym zou dat helpen?

Sinds kort ben ik me wat meer gaan verdiepen in de herkomst van leerstoornissen bij jonge kinderen. Op zoek naar oefeningen om de lateralisatie te oefenen deel ik graag onze oefeningen. Of ze echt effect hebben weet ik niet zeker, ik vind er nergens wetenschappelijke studies over. Enkel heel veel erkende organisaties die er zich mee in verdiept hebben en geloven dat het effect heeft.

De Middellijn kruisen oefening 1 Bowling

De middelijn leren kruisen is een belangrijke psychomotorische ontwikkeling die je vooral vaak niet goed ontwikkeld ziet bij kinderen met dyslexie of andere leerproblemen.
Dit kunnen zorgt voor een goede samenwerking tussen je linker- en rechterhersenhelft.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ensorhuis Oostende