19-06-2020

En toen was er weer kanker

Vorige week ging ik naar de arts om een knobbeltje onder arm te laten nakijken. Deze stuurde me door voor een echo. Uit de echo bleek het wel oké te zijn een ontstoken klier.
Toch maar even naar de oncoloog voor een tweede mening. En deze was sterk verschillend van de eerste. De ontstoken klier bleek een deel te zijn van de tumor die ze vonden in mijn borst.

Dinsdag werd er biopsie gedaan, deze resultaten weet ik morgen. En echo met mammografie. Hieruit bleek dat die klier helemaal niet goed was en dat de tumor ook vrij groot is.

Ook uit mijn bloedresultaten kwamen minder mooie dingen. Zo waren er te weinig lymfocyten, waren de nieren niet helemaal oké en waren er 16,8 Tumormarkers aanwezig.

Morgen gebeurt er een C.T-scan van longen en organen. Om te kijken of er uitzaaiingen zijn daar.

Het is nu bang afwachten op al deze resultaten en hopen op het best te genezen scenario.

Ik deel op Instagram de info voor de mensen die graag mee volgen. En ben heel dankbaar voor alle berichtjes met hoop en moed. Het doet zo veel deugd om te  voelen dat zo veel mensen je pijn en verdriet herkennen en je steunen in zulke moeilijke dagen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ensorhuis Oostende