09-05-2014

Ferme kinderkamers ( Creatievelingen op bezoek) Deel 4




Hallo !
Mijn naam is Kim , voor mij is dit de eerste keer dat ik een stukje mag schrijven voor een blog. Ik weet dus ook niet zo goed waar te beginnen, dus vertel ik eerst een klein beetje over mezelf.
Zelf heb ik een hekel aan kapitalisme en het algemeen gedrag van de doorsnee consument. Misschien zie je het niet op het eerste zicht, maar ons kinderkamer was als het ware een echte budgetkamer!



Hier in huis komt namelijk zo goed als niets binnen dat nieuw is, niet alleen omdat het ecologisch verantwoord is, maar ook omdat ik gewoon hou van het karakter dat het met zich meebrengt!

Alles wat je kan zien in de kamer komt van de kringloop ,weggeefwinkel, rommelmarkt, tweedehandssites of zelf van het containerpark!
De enige twee dingen die nieuw aangekocht zijn , zijn het behangpapier en de gordijnen. Zelf vind ik dat fantastisch ! Het duurt wel een hele tijd eer je al deze dingen samen raapt uiteraard, en ik moet eerlijk toegeven dat ik de zoektocht steeds leuker vind dan het resultaat, ik krijg altijd een dubbel gevoel als een kamer 'af' is.

 Net voor ik zwanger werd van ons tweede kindje, hebben we dit huis gekocht.
Momenteel is dus ook de babykamer de enige kamer die af is, nog veel werk aan de winkel dus!
Ook mijn oudste kindje , Eva (19 maanden ) haar kamer is nog verre van klaar , maar ach we hebben nog veel tijd.


Nog leuke kinderkamers vindt je hier:  RoanLewisPippaJill&Sam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ensorhuis Oostende