Vandaag was een lange grijze dag ( een uurtje extra) . Maar die 2 kapoentjes hier hadden daar weinig last van...
We bleven gelukkig niet de hele dag binnen. Er was ook een superleuk paasspel:Waar de kinderen (zelf in de regen) leuke opdrachtjes konden uitvoeren om een zakje heerlijke paaseitjes te verdienen.
Ook hier heeft het de hele dag geregend :-(
BeantwoordenVerwijderenKapoentjes, wat een grappig woord eigenlijk ;-)
:) Gebruiken wij hier vaak. We begonnen net de lente al wat gewoon te worden he ...
BeantwoordenVerwijderenWat gezellig! Hopelijk weer snel lente-weer!
BeantwoordenVerwijderenOndanks de regen hebben ze zich, zo te zien, goed vermaakt!
BeantwoordenVerwijderen