06-03-2016

En toen ging alles plots veel beter

Een tijdje geleden. Schreef ik al in de een post dat het met de gezondheid niet zo goed ging. Intussen vele zetel-uren later. Ben ik dus al volledig hersteld van de enige echte Giardia. ( Een parasiet) gehuisvest in mijn dunne darm. Gog was ik blij toen ze eindelijk gevonden hadden wat er aan de hand was. En dat we in een land wonen waar de medicatie voor handen is, die meteen stevig ingrijpt. Waar ik deze viezerd opliep blijft een mysterie. Niemand in mijn omgeving had hem ook, en ik verbleef niet recent in een tropisch land.
Al bij al:Blij terug over een flinke dosis energie te beschikken en deze terug te kunnen investeren in de kindjes, ons huisje, uitstapjes,...
WE VLIEGEN ER TERUG IN!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ensorhuis Oostende