11-04-2016

Een terugblik op Nice

Zoals mijn laatste blogberichten enkel over Nice gingen. Ben ik eindelijk een beetje uitgepraat over de stad waar ik verliefd op werd.
Toch wil ik nog even mezelf en de mensen die af en toe mijn blog lezen, een korte overzicht.
Voor de eerste keer reserveerden we een verblijf via Airbnb. We verbleven in het appartement van een koppel dat meerdere appartementen aanbied in Nice. Wat voor ons belangrijk was, was de ligging. Zodat we alles op wandelafstand  of makkelijk met het openbaar vervoer konden bereiken.
Onze locatie  aan de Jean Jaurès was ideaal. Recht over een geweldige speeltuin op de Promenda du paillon.
Ons appartement was niet in het bijzonder ingericht voor een bezoek met kindjes, maar er werd wel een kinderbedje en eet_stoel voorzien. Het appartement was apart ingedeeld. Er was een mega badkamer. En een leuke lange gang daar naartoe. Waar de kindjes heel graag speelden.


We bezochten: het keienstrandde havenhet park ( kasteel) met waterval,Villa Ephrussi, de winkelstraten, de oude stad,...
Ik maakte een Top 3 van gezellige bars & restaurants.
Kort samengevat; meer dan geslaagd reisje met een bomvol agenda. Die we zeker nog eens over doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ensorhuis Oostende