26-10-2016

Dagelijkse kost tegen kanker

Na mijn herstel (waar ik nu nog 2 jaar voor opgevolgd word) las ik tal van boeken over het ontstaan en het behandelen van kanker. Vooral het verband tussen voeding en kanker wekt mijn interesse. Misschien omdat dit een deel is dat je zelf kan controleren in een situatie die je totaal niet meer in de hand hebt.

Na mijn herstel (waar ik nu nog 2 jaar voor opgevolgd word) las ik tal van boeken over het ontstaan en het behandelen van kanker. Vooral het verband tussen voeding en kanker wekt mijn interesse. Misschien omdat dit een deel is dat je zelf kan controleren in een situatie die je totaal niet meer in de hand hebt.
[gallery ids="5827,5826" type="circle" columns="2"]
Een overzicht van de 6 belangrijkste drankjes die je best dagelijks nuttigt:
  1. Japanse Groene thee: 3 kopjes per dag. ( Beter dan Chinese)
  2. Sojamelk of andere soorten melk (rijst,karne,...) maar ALTIJD  bio.
  3. Granaatappelsap 225 ml per dag
  4. Probiotica maar liefst uit Bio yogurt of Kefir. ( Geen Actimel, wat ik recent niet meer drink omdat er te veel geraffineerde suikers inzitten.
  5. Af en toe een glas rode wijn.
  6. En flessenwater waarbij afwisseling zeer belangrijk is.

Naast deze drink ik nog steeds dagelijks 3 koppen koffie (die zeker niet schadelijk zijn).

Er bestaan er ook recepten van drankjes die zeer goed zijn tegen kanker. Een zeer bekend is gouden kurkuma melk of Kurkuma Latte.


En een mooi blog om te lezen Here comes the sun

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ensorhuis Oostende