17-04-2017

40 dagen bloggen

Een tijdje geleden las ik op het blog van "Verbeelding" een berichtje over 40 dagen bloggen. Ik vond het wel een leuke uitdaging en schrijf me in om mee te doen. Maar zoals je aan de telling kon volgen, was het voor mij toch net iets te hoog gegrepen  om 40 dagen iets te delen. Gewoon omdat ik van mezelf ook vond dat er iets speciaal te vermelden was op sommige dagen. Ik heb misschien niet zo een spannend leven en hou een groot deel nog graag voor mezelf.  Ook heb ik geen backup aan berichtjes, wat blijkbaar sommige bloggers wel hebben.

40 dagen bloggen is voor mij veel te hoog gegrepen. Maar 23 blogberichten vind ik van mezelf een zeer grote prestatie.


Zo ronden we Pasen af, ik kijk terug op een zalige (werk) vakantie. Hopelijk hebben jullie ook genoten van de vakantie en Pasen.
Een nieuwe uitdaging zou 40 dagen zonder koffie en chocolade zijn. Maar volgens mij haal ik niet één dag dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ensorhuis Oostende