20-08-2014

Krijt/magneet muur.

Voor mama een frigo (magneet/krijtbord) deur. Inclusief de Norman Copenhangen Dropit Hook. Waar de man des huizes ONDERSTEBOVEN van was...

 


De kindjes kregen ook een nieuwe bord/magneet muur. De 1ste versie, was op het Tasso behang. Wat achteraf gezien niet zo een goed idee was. Aangezien je dat reliëf blijft hebben in je bord.
Voor deze versie gebruikte ik gewoon een houten plank. En bij Colora liet ik bordverf maken in de kleur van het behang.

Een goede vriendin deed me de leuke Color Polarframes  magneten cadeau.

Andere magneettips:
 Scrabble magneten 9,95 euro
 Leaves 29,95 euro
kidsonroof_tatlin  26,5 euro




Ik hield me ook bezig, met opruim-foto's voor de keuken van Jill. Nu hopen dat het werkt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ensorhuis Oostende