12-10-2016

Vanaf heden zijn onze kindjes proefkonijntjes voor Getest op kinderen. Hier even wat extra info over deze 2 stoere meiden.

Jill (21/12/2011)
Koosnaampjes : Jilleke Krokodilleken of Jilleke pralineke.
Lievelingskleur:  roze, blauw, paars en natuurlijk ook goud.
Lievelingsdier: konijn, poes en vogeltje.
Lievelingseten: frambozen en aardbeitjes
Het liefst speel ik met de popjes
Op mijn boterham smeer ik rabarconfituur
Mijn eerste woordjes waren mama en kijk.
Ik ben bang in het donker dat er iets gevaarlijk door de kamer loopt. Een heks ofzo.
Naar een onbewoond eiland neem ik alleen speelgoed mee.
Je doet me een plezier met een glimlach
Ik word heel boos als Sam ( zus) niet wil mee spelen van mama en papa.
Ik ben fan van  Peter en de wolf

am ( 16/10/2013)
Koosnaampje: Sammeke boterhammeke
Lievelingskleur: roze en oranje
Lievelingsdier: koe.
Lievelingseten: snoepjes.
Het liefst speel ik met mijn zus.
Op mijn boterham smeer ikkaas en boter.
Mijn eerste woordjes waren;: mama en papa.
Ik ben bang voor een heks omdat ze me kan omtoveren in een kikker.
Naar een onbewoond eiland neem ik popjes en poppenkleertjes mee.
Je doet me plezier met Jill ( zus).
Ik word heel boos als ik niet slaap.
Ik ben fan van Buma en Kaatje..

Je kan hier meer lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ensorhuis Oostende